31 Temmuz 2024 Çarşamba
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ve ikincil mevzuatı (Yönetmelikler, Tebliğler, Usul ve Esaslar vb.) doğrultusunda İç Kontrol Standartları Uyum Eylem Planı dahilinde Üniversitemiz birimleri birim bazında ve birim amirlerinin sorumluluğunda oluşturulacak komisyon marifetiyle “Hassas Görevlere İlişkin Yönlendirme Kılavuzu” doğrultusunda “Hassas Görev Tespit Formu” (Ek-1) ve “Hassas Görev Envanteri” (Ek-2) hazırlayarak Personel Daire Başkanlığı
hizmetici@ibu.edu.tr adresine konu olan formları göndermişlerdir.
Bu doğrultuda Üniversitemiz birimlerinden gelen “Hassas Görev Envanteri” Üniversitemiz Hassas Görev Belirleme Komisyonu tarafından 30.07.2024-31.07.2024 tarihlerinde incelenerek aşağıda yazılı kararları almıştır.
- Kalite Koordinatörlüğü tarafından Hassas Görevlere İlişkin formların numaralandırılmasına, kalite.ibu.edu.tr internet sitesi dokümanlar sekmesinde yayınlanmasına,
- Hassas Görev Envanterleri’nin incelenmesi sonucu oluşturulan taslak Hassas Görev Envanterinin tüm akademik birimlere üst yazı ile gönderilmesi, güncellemelerin yapılması, ilave katkıların sağlanmasına,
- Personel Daire Başkanlığı tarafından hazırlanmış olan Hassas Görev Envanterinin şekil ve içerik açısından benzer ayrıntı ve formata uygun olarak hazırlanması için idari birimlere iletilmesine,
- kalite.ibu.edu.tr adresinde dokümanlar bölümünde yer alan her birime ait numaralandırılmış formların indirilerek ve Hassas Görevlere İlişkin Yönlendirme Kılavuzu dikkate alınarak, Ek-1/Ek-2 formlarının güncellenmesi hususunda tüm birimlere üst yazı ile bildirilmesine,
- Birimler tarafından hazırlanan Hassas Görev Envanterlerinin belirlenecek takvim doğrultusunda komisyona sunumlarının yapılmasına,
- Süreç ile ilgili Eylül ayında tekrar toplantı yapılarak Hassas Görevler ile ilgili iş ve işlemlerin Ekim ayının ilk haftası sonuna kadar tamamlanmasına,
- Ekim ayının ikinci haftası sonuna kadar tüm süreçlerin tamamlanıp birimlerin internet sayfasında yayınlanmasına karar verilmiştir.
Personel Daire Başkanlığı Koordinasyonunda gerçekleşen toplantıya Komisyon Başkanı Personel Daire Başkanı Mustafa TANRIKULU ve Komisyon Üyeleri Kalite Koordinatörlüğü Üyesi Songül YORGUN, Fakülte Sekreteri Birol YURTSEVEN, Şube Müdürü Gülten SEVİNÇ GEZER, Şef Mürşide AYYILDIZ GÜLER ve Şef Hasan AHATLI katılmıştır.